14 Aralık 2012 Cuma

Meselaaa, meselaaaaa ,başka birşey yok muu??

Mesela mesela 21 Aralık' ta hakikaten de dünyanın sonu gelmiş olsa napardım? Mesela önce istifa ederdim, yok ya da istifa bile etmezdim onunla mı uğraşcam. Gidip bi banka soyardım, o beni bir türlü almayan malak banka var ya evet evet onu soyardım ardıma bir de not bırakırdım bir zamanlar işe almadığınız fakir ama gururlu mühendis diye , sonra o paralarla, gidip şu Venedik'i bir görürdüm. Ölmeden göreyim yahu, gözüm açık mı gideyim.. Sora kısa bir dünya turu. Özel jetim var sonuçta, banka soymuşum zenginim. Her şeyi hızlandırılmış bir şekilde gerçekleştirirdim. Tabi yakın çevremi sevdiklerimi unutur muyum. Onlara da derdim gidin banka soyun. Ay ben soyamaaaam diyen olursa servetimden onlara da verirdim. Neyse efendim bir iki gün gezdikten sonra, aklımı başıma alır, Mekke' ye geçerdim. Yok napacağdım, kalmış şurada ölmeme 1 hafta, loy loy goy goy mu yapayım. Artık 1 haftayla olacak iş değil ama elde kalan o napalım mantığıyla kendimi tasavvufa adardım. Ama hakikaten ya napardım hiç bilmiyorum.. Ne tuhaf. Şu yukarıda yazdıklarımın hiçbirisini yapmazdım herhalde  Koşa koşa ailemin yanına gider. Napacazz şimdiiiiiiiii diye böğüre böğüre ağlar, yıllardır sökemediğim Kur'an okumaya başlar, öleceğim dakikaya kadar da namaz kılardım herhalde. Ya da 1 hafta da ne değişecek yahu deyip, tüm sevdiklerimi toplayıp, küçük bir sahil kasabasına tıkar, orda 1 hafta mutlu mesut yaşardım. Ve ya son günlerimi duvarda sabit bir noktaya bakarak geçirebilirim. Gerçekten bilmiyorum yani. Kafam çok karışık. Bu kafa karışıklığından sıyırıp, dünyanın sonunu falan unutup, normal yaşantıma devam etmem de olası. Demem o ki eğer hakikaten dünyanın sonu geliyor ve devlet başkanları, Nasa falan insanlar telaş yapmasın sakin sakin ölsünler diye bunu söylemiyorlarsa, aferin çok iyi ediyorlar. Zaten ben napacağıma karar verene kadar dünyanın sonu gelir ki. İnsanlar kafayı yer falan bir ton uğraş. Hiç gerek yok yani, hem zaten birgün ölmeyecez mi ? 

http://solarlunarx.blogspot.com/2011/12/2012-yillik-burc-analizleri.html



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder