8 Aralık 2016 Perşembe

Geri mi dönüyordu ?

Merhaba. Şimdi ben diyorum ki artık daha sık blog yazayım. Bayadır yazmadığımın, bir olay olmadıkça yazmadığımın farkındayım zaten. Ama işte bu yazmak istemediğimden değil aslında, yazmayı seviyorum. Ama anlatacak çok fazla birşeyim olmadığından yazmıyorum. Hani sanal ortam ya işte, sanki anlatsam e banane bunun günlük yaşantısından, bunalımlarından, sıkıntılarından diyeceklermiş gibi anlatmıyorum. Ama adı üstünde blog yani. Bana özel, benimle ilgili zaten. Niye yazmayayım diyorum, beğenmeyen okumasın, defolsun gitsin. (bknz. birden sinirlenmek)
Neyse işte bir geri dönüş yazısı olsun bu benim için. Uzun değil ama işte bundan sonra daha sık olmasına gayret edeceğim yani. Bu haber verme yazısı. Eğer yazmazsam yine uzun süreler, bilin ki ölmüşümdür. Şaka. Eğer yazmazsam uzun süreler bilin ki yine bi mıymıylık moduna girmişimdir, ondandır. Neyse yazıcam."I believe in myself!" Hatta "Je crois en moi!" Evet Fransızca öğreniyorum. :)
Oldu o zaman görüşürüz :)

1 yorum:

  1. Vaay, fransızca öğrenmeler :p Ama umarım bu sık yazma sözünü tutarsın, umut veriyorsun şu an sonra yazmayacaksın vallahi bunalıma girerim.

    YanıtlaSil